2009年6月23日火曜日

"Return to the Heart of God " by Robert Perry 10/17

9. We have lost touch with reality and so need the Holy Spirit's help to be restored to sanity.

9.1. God created the Holy Spirit to bridge the gap in communication between Him and His children.

神は御自身と御子の間の意思疎通を妨げる断絶を埋めるために聖霊を創造した。

9.2. The Holy Spirit's function is to heal our minds by leading us into a thought system that reflects reality. This is how He guides us home.

聖霊の役目は実在を反映する思惟体系に私たちを導くことによって、私たちの心を癒すことである。

9.3. The Holy Spirit bridges the distance between reality and illusion. By seeing our illusions in light of reality, He places them in true perspective.

聖霊は実在と錯覚の間にある距離を橋渡しする。実在の光に於いて私たちの錯覚を見ることによって、彼はそれらの錯覚を真の観点の中に置く。

9.4. All that we made for ego He takes and uses for our awakening.

聖霊は、私たちがエゴのためにするすべてを手に取って、それを私たちの目覚めのために用いる。

9.5. We accept Him as our Teacher by resigning as our own teacher.

私たちは、自分自身が教師であるのを辞任することによって、聖霊を私たちの教師として受け入れる。。

0 件のコメント: