2009年6月29日月曜日

"Return to the Heart of God " by Robert Perry 17/17

16. When we and the entire world have attained true perception, God Himself will take the final step and lift us home

16.1. Eventually, we will collectively devote ourselves to applying forgiveness and returning home.

次第に私たちは集合的に赦しを行って故郷に帰ることに自らを捧げるだろう。

16.2. The Second Coming of Christ is when the world collectively awakens to the Christ, the Self we share.

キリストの再来は世界[の人々]が集合的にキリスト、すなわち私たちが共有する自己に目覚めるときである。

16.3. The Last Judgment is a process by which we judge all past thoughts and retain only the pure.

最後の審判は、私たちがすべての過去の思いを審査して、純粋なもののみを保つ過程である。

16.4. When we are perfectly healed we are ready for God to take the final step. In that step we remember God and our true Identity.

私たちが完全に癒されるとき、神が最後の段階を取る準備が出来る。その段階で私たちは神と私たちの真の同一性を思い出す。

0 件のコメント: