2009年6月29日月曜日

"Return to the Heart of God " by Robert Perry 14/17

13. Extending forgiveness to others reveals to us that we too are forgiven. This becomes our one function.

13.1. Forgiveness releases us from our fixation on our separate self and allows our love to flow out to the world.

赦しは、私たちの分離した自己への固着から私たちを解放し、私たちの愛を世界にあふれさせる。

13.2. We first allow forgiving perception into our minds and then extend this perception to others.

私たちはまず第一に赦しの知覚が自らの心の中へ入るのを許し、その後この知覚を他者に拡張する。

13.3. Extending forgiveness to others heals them in mind and body.

他者へと拡張する赦しは彼らを心身ともに癒す。

13.4. Extending forgiveness to others is a psychological device for convincing us of our innocence.

他者へと拡張する赦しは私たちに自らの無垢を確信させる心理学的な手段である。

13.5. Extension will become our only function. The Holy Spirit will give us a special form of this called our special function.

拡張は私たちの唯一の役割となるだろう。聖霊は私たちに私たちの特別な役割と呼ばれるこの役割の特別な形式を与えてくれるだろう。

0 件のコメント: