2009年6月23日火曜日

"Return to the Heart of God " by Robert Perry 11/17

10. The Holy Spirit's message is that we never sinned, never changed ourselves. We need only change our mind.

10.1. The guilt and pain produced by the ego is stored in an unconscious level of mind which also contains our call for God's Love and help.

エゴによって生み出された罪悪感と苦痛は心の無意識のレベルに貯蔵されているが、それはまた神の愛と助けへの呼びかけを含んでいる。

10.2. The Holy Spirit's answer to our guilt is that we did not do it, that we are still as God created us, because the separation never occurred.

私たちの罪悪感に対する聖霊の答えはこうである。私たちはそれを行っていなくて、今なお神が創造されたままの状態を保っている。というのも分離は決して起こってはいないから。

10.3. The journey home is an illusion. We need not purify ourselves or make sacrifices. Instead, we can wake up at any time we choose.

故郷に帰る旅は錯覚である。私たちは自らを浄化する必要もなく、犠牲を払う必要もない。そうではなくて、私たちはいつでも好きな時間に目覚めることが出来る。

10.4. The Holy instant is a moment when this is realized, applied, a moment of doing nothing.

聖なる瞬間はこのことが理解され、適用された瞬間、何もなさない瞬間である。

10.5. The miracle is free deliverance from the imprisonment of the human condition. It is our right, because we never sinned.

奇跡とは人間的条件に監禁されていることからの自由な救出[釈放]である。それは私たちの権利である。私たちは決して罪を犯していないのだから。

0 件のコメント: