2009年6月20日土曜日

"Return to the Heart of God " by Robert Perry 4/17

3. But the separation occurred only in our minds; in reality it never happened.

3.1. The separation had no effect, for nothing can change the Will of God.

分離は全く効果を持たない。というのも神の意志を変えることが出来るものは何もないから。

3.2. We did not actually separate; we merely withdrew our awareness from reality into a private mental state.

私たちは実際に分離したわけではない。単に自分の意識を実在から個的な精神状態に引き込めただけだ。

3.3. The world is not an objective reality; it is only a dream, a projection of our belief in separation.

世界は客観的な実在性ではない。それは単なる夢、私たちが分離を信じることの投影である。

3.4. We are not who we think we are; we are the Sons of God with amnesia.

私たちは、自分がこれだと思っているような者ではない。私たちは記憶喪失の神の子である。

3.5. We are not here in this world or in these bodies. We are in Heaven dreaming that we are here.

私たちは世界のなかのここに、すなわちこれらの体のなかにいるのではない。私たちは天国にいて、ここにいる夢を見ている。

3.6. The instant the separation seemed to occur, God created the Holy Spirit, Who awakened us that same instant. We are now only reviewing a journey that is over.

分離が生じたように見えた瞬間に、神は聖霊を創造し、それはその同じ瞬間に私たちを目覚めさせた。私たちは、今、終わってしまった旅を回顧しているだけである。

0 件のコメント: